Retourneren

We vinden het heel belangrijk dat je tevreden bent. Helaas kan het voorkomen dat een artikel toch niet aan je verwachtingen voldoet, en dat vinden we jammer. Je hebt een ruim retourtermijn om je bestelling zonder opgaaf van reden te retourneren of gratis te ruilen voor een ander artikel.

Dit zijn jouw rechten:

  • De consument mag de aankoop binnen 14 dagen na ontvangst van het product retourneren. Als je ons op de hoogte hebt gesteld van je herroeping (dit is niet verplicht) heb je nog uiterlijk 14 dagen om het product aan ons te retourneren.
  • Let op: niet alle producten kunnen geretourneerd worden. Zie hiervoor 'Voorwaarden voor het retourneren’ op deze pagina of onze Algemene Voorwaarden (artikel 10).
  • Casevibes dient binnen 14 dagen na het moment van retourmelding de aankoopsom inclusief de heen-verzendkosten (van de webshop naar de klant) te crediteren. Casevibes mag wachten met terugbetalen tot zij de goederen hebben ontvangen van consument.
  • De retourverzendkosten (van de consument naar de webshop) komen wel voor rekening van de consument. Tevens is Casevibes niet verantwoordelijk voor het zoekraken van een retourzending. Deze verantwoordelijkheid ligt bij de klant. Zorg er daarom voor dat je het verzendbewijs goed bewaard.
  • Casevibes moet terugbetalen met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de consument heeft betaald. Als je gekozen hebt voor de betaalmethode Achteraf Betalen via Klarna, dan hoef je de factuur niet te betalen. Een medewerker van Casevibes zal de openstaande factuur crediteren nadat wij jouw retour hebben ontvangen, goedgekeurd en verwerkt.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Om milieuredenen hebben we geen geprint retourformulier bij je bestelling gevoegd. Hieronder hebben we een handig stappenplan toegevoegd, zodat retourneren een fluitje van een cent wordt.

  1. Download hier het retourformulier, print het formulier en vul deze zo volledig mogelijk in.
  2. Na het invullen van het retourformulier mag je de items welke je wilt retourneren samen met het retourformulier in de envelop van Casevibes plaatsen. 
  3. Probeer het product in dezelfde product verpakking terug te sturen om schade tijdens het transport te voorkomen.
  4. Frankeer de retourzending voldoende. Wij dragen niet het risico in het geval deze zoek raakt. 
  5. Wij sturen een ontvangstbevestiging, zodra wij je retour hebben ontvangen. Wij zullen de terugbetaling uiterlijk binnen 14 dagen na retourmelding verwerken.

Voorwaarden voor het retourneren

  • Het artikel / de artikelen worden binnen het zichttermijn geretourneerd.
  • Je draagt het risico van de retourzending in het geval deze zoek raakt. Let dus op dat je de zending voldoende frankeert en het verzendbewijs bewaard.
  • Je mag het artikel uiteraard testen zoals je dit ook in een winkel doet. Het product moet derhalve wel teruggestuurd worden in de originele productverpakking.
  • Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden, en komen dus niet in aanmerking voor een terugbetaling. Onder gepersonaliseerde producten vallen telefoonhoesje(s) met zelfgekozen naam en/of initialen. Deze producten worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument en die duidelijk voor een specifiek persoon bestemd zijn.
  • Bovenstaand retourformulier is ingevuld bij de bestelling toegevoegd. Kun je niet printen? Noteer de gewenste retouractie en het ordernummer van je bestelling op een briefje, en voeg het toe bij je bestelling. Als wij geen briefje of retourformulier ontvangen bij de retourzending, kunnen wij de retour niet naar jouw bestelling herleiden en wordt de retour niet (tijdig) verwerkt.

Ik heb een verkeerd of beschadigd product ontvangen, wat moet ik doen?
Dat vinden we vervelend. Casevibes hecht veel waarde aan kwaliteit. Om tot een passende oplossing te komen vragen wij je het defect te melden door een e-mail te sturen naar [email protected]. Vermeld de reden van jouw aanmelding en voeg, indien van toepassing, een foto toe van het beschadigde of verkeerd ontvangen artikel. Binnen één werkdag ontvang je van ons een passende oplossing. Uiteraard is retourneren in dit geval gratis. Wil je je favoriete product nog een keer ontvangen? Laat ons dit dan alvast weten, zodat we zo snel mogelijk actie voor je kunnen ondernemen.