Betaalmethoden

Welke betaalmethoden ondersteunen jullie?
Je kunt afrekenen met iDeal, PayPal, creditcard (Mastercard, VISA, American Express, Maestro), Klarna (achteraf betalen) en vooruitbetaling.

Kun je bij Casevibes achteraf betalen?
Ja, wij ondersteunen de betaaloptie Achteraf betalen (Klarna) voor zowel Nederlandse als Belgische klanten. 

Het achteraf betaalproces wordt door Klarna uitgevoerd. Dit betekent dat de gegevenscontrole door Klarna wordt uitgevoerd. Is je verzoek tot betaling met digitale factuur door Klarna geautoriseerd, dan nemen wij je bestelling direct in behandeling. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met digitale factuur niet geautoriseerd zijn door Klarna, dan kun je jouw bestelling betalen met een andere betaalwijze.

Je moet minimaal 18+ zijn om deze dienst te gebruiken. Als je op tijd betaalt, voorkom je extra kosten en zorg je dat je in de toekomst nogmaals gebruik kunt maken van de diensten van Klarna.

Wanneer ontvang ik mijn Klarna factuur?
Klarna stuurt een e-mail, zodra wij jouw bestelling hebben opgestuurd.

Voor alle overige vragen over achteraf betalen verwijzen we je graag door naar de klantenservice van Klarna. 

Waar kan ik mijn kortingscode inwisselen?
Klik op je winkelwagen. Onder de groene knop Afrekenen vind je een veld met de naam Kortingscode. Klik op dit veld om jouw code in te voeren. Klik vervolgens op Toepassen.

Er is iets fout gegaan bij de betaling. Wat nu?
Ons systeem verstuurt binnen één uur na het plaatsen van je bestelling een betaalherinnering naar het opgegeven e-mailadres om je alsnog in de gelegenheid te stellen de betaling af te kunnen ronden. Het bestelde artikel wordt ook voor je gereserveerd gehouden. Heb je geen interesse meer in je bestelling? Dan horen wij dit eveneens graag, zodat wij het gereserveerde artikel beschikbaar kunnen stellen aan andere potentiële klanten.

Ik heb geen factuur ontvangen
Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een orderbevestiging met jouw digitale factuur in de bijlage toegevoegd. Let op: Deze e-mail kan in jouw spambox terecht komen. Als je je factuur niet terug kunt vinden, kun je contact opnemen met onze klantenservice.