Klantenservice

Meestgestelde vragen
Ik heb een klacht
Wat zijn de garantievoorwaarden?

Bij Casevibes hebben we vertrouwen in de kwaliteit van de hoesjes die we aanbieden. Daarom krijg je op al onze producten standaard minstens drie maanden garantie. Het spreekt voor zich dat deze garantie van toepassing is op normaal gebruik van het product. Beschadigingen door buitensporige slijtage, oneigenlijk of intensief gebruik, val- en stootschade zijn dus uitgesloten van garantie, tenzij anders vermeld.

Mijn hoesje is beschadigd. Wat nu?

Het spijt ons zeer te horen dat je een beschadigd telefoonhoesje van ons hebt ontvangen. Dit was zeker niet onze intentie. We besteden veel aandacht aan het veilig verpakken van onze producten, maar soms kan er helaas toch schade ontstaan tijdens het transport. Mocht je in zo'n situatie terechtkomen, stuur dan een e-mail naar [email protected] met een foto van het beschadigde product en vermeld daarbij je bestelnummer. Wij zullen je dan via e-mail verder helpen.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat nu?

Onze excuses voor deze fout! Het komt zeer zelden voor, maar soms kan er per ongeluk een verkeerd hoesje worden verzonden door een menselijke fout. We stellen je begrip op prijs en willen dit snel voor je rechtzetten! Neem alsjeblieft zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar [email protected]. Het helpt als je een foto meestuurt van het ontvangen product, en vergeet niet je bestelnummer te vermelden in de e-mail.

Retourneren en terugbetalen
Hoe moet ik artikelen retourneren?

Je vindt alle informatie over ons retourproces op deze pagina.

Ik wil een product ruilen, kan dat?

Heb je een product dat je graag zou willen ruilen? Goed nieuws! Wij nemen de kosten voor het retourneren voor onze rekening. Houd er echter rekening mee dat we geen gepersonaliseerde artikelen kunnen omruilen, of artikelen die na de zichttermijn worden teruggestuurd. De volledige voorwaarden voor retournering vind je op deze pagina.

Als je product in aanmerking komt voor ruilen, neem dan eerst contact op met onze klantenservice via [email protected]. We sturen je dan instructies voor een kosteloze retourzending.

Verzenden en bezorging
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

We doen er alles aan om je zo snel mogelijk in bezit te laten komen van je nieuwe telefoonhoesje. Heb je op werkdagen voor 16:00 uur besteld en betaald, en is het artikel op voorraad? Dan wordt je bestelling dezelfde dag opgestuurd! Als je je bestelling in het weekend plaatst, beginnen we de maandag daarop met de verwerking ervan.

Wanneer je bestelling niet binnen de verwachte leveringstermijn arriveert, kan er een vertraging zijn opgetreden. Dit is natuurlijk niet wat we willen en we begrijpen dat het frustrerend kan zijn. Ervaring heeft ons geleerd dat pakketten meestal toch aankomen na een korte vertraging. We vragen je daarom vriendelijk om maximaal 4 bezorgdagen te wachten na de verwachte leverdatum. PostNL bezorgt briefpost in Nederland van dinsdag t/m zaterdag, en in België van maandag t/m vrijdag.

Mijn bestelling is incompleet geleverd. Hoe kan dat?

Het kan voorkomen dat items vanuit verschillende locaties worden verzonden of dat een artikel een langere levertijd heeft. Dit kan betekenen dat je je bestelling in delen ontvangt. Mocht dat zo zijn, dan ontvang je hierover altijd een e-mail. Je kunt desgewenst ook zelf kijken welke levertijd op de productpagina vermeld wordt. Hier wordt aangegeven of het product uit voorraad leverbaar is of een langere levertijd heeft.

Ik heb geen e-mail van mijn bestelling ontvangen. Is de bestelling geslaagd?

Na het afronden van je betaling, sturen we binnen 30 minuten een bevestiging van je bestelling naar het opgegeven e-mailadres. Krijg je geen bevestigingsmail? Kijk dan in je spammap of map met ongewenste e-mails. Als je de e-mail daar niet kunt vinden, of je vermoedt dat er een fout zit in het opgegeven e-mailadres, neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!

Kan ik artikelen toevoegen of mijn bestelling wijzigen?

Bij Casevibes streven we ernaar om jouw bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen in een eenmaal geplaatste bestelling. Wees echter gerust! Je kunt altijd een nieuwe bestelling plaatsen voor aanvullende artikelen, of een artikel dat niet aan je verwachtingen voldoet retourneren.

Als je merkt dat je onmiddellijk na het plaatsen van een bestelling een fout hebt gemaakt, zoals het verkeerde bezorgadres opgeven, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Het is soms nog mogelijk om dergelijke fouten te corrigeren.

Geen antwoord op je vraag gevonden? Stuur ons een berichtje!
Antwoord binnen 1 werkdag
Contact

Heb je een vraag, opmerking, suggestie of wil je graag advies van onze klantenservice? Wij staan voor je klaar: 7 dagen per week. De makkelijkste en tevens snelste manier om contact met ons op te nemen is door het formulier op deze pagina in te vullen. We streven ernaar binnen 1 werkdag contact met je op te nemen.

Contactgegevens
Stuur een mail naar [email protected]

Bedrijfsgegevens

Casevibes
Jan Deckersstraat 21-b
5591 HN Heeze
The Netherlands

Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Eindhoven onder nummer: 57980586
BTW identificatienummer: NL002291842B60